Paplerjeva ulica 22
1353 Borovnica
Na podlagi 25. člena Zakona o delovnih razmerjih – ZDR-1 (Uradni list RS, št. 21/13, 78/13 – popr., 47/15 – ZZSDT, 33/16 – PZ-F, 52/16, 15/17 – odl. US, 22/19 – ZPosS, 81/19, 203/20 – ZIUPOPDVE, 119/21 – ZČmIS-A, 202/21 – odl. US, 15/22 in 54/22 – ZUPŠ-1) v zvezi s 7. odstavkom 57. člena Zakona o javnih uslužbencih (Uradni list RS, št. 63/07 – UPB, 65/08, 69/08 – ZTFI-A, 69/08 – ZZavar-E, 40/12 – ZUJF, 158/20 – ZIntPK-C, 203/20 – ZIUPOPDVE, 202/21 – odl. US in 3/22 – ZDeb), Občina Borovnica, Paplerjeva 22, 1353 Borovnica, objavlja prosto strokovno tehnično delovno mesto za nedoločen čas:
RAČUNOVODJA VII/2-II
šifra delovnega mesta: J017092
Kandidati, ki se bodo prijavili na prosto delovno mesto, morajo poleg splošnih pogojev, ki jih določajo predpisi s področja delovnega prava, izpolnjevati naslednje pogoje:
· Najmanj visoka strokovna izobrazba / prva bolonjska stopnja, raven: 16202, 16203, 16204, področje: 0311 – ekonomija, 041 - poslovne in upravne vede
· najmanj 3 leta delovnih izkušenj.
Kot delovne izkušnje se šteje delovna doba na primerljivem delovnem mestu, za katero se zahteva ista stopnja izobrazbe in čas pripravništva v isti stopnji izobrazbe, ne glede na to, ali je bilo delovno razmerje sklenjeno oziroma pripravništvo opravljeno pri istem ali pri drugem delodajalcu. Za delovne izkušnje se štejejo tudi delovne izkušnje, ki jih je javni uslužbenec pridobil z opravljanjem del na primerljivem delovnem mestu, za katero se zahteva za eno stopnjo nižja izobrazba, razen pripravništva v eno stopnjo nižji izobrazbi.
Opis delovnega mesta:
· pripravljanje internih navodil,
· sodelovanje z nadzornimi institucijami in priprava ustreznih pojasnil odmikov,
· svetovanje predstojniku pri pripravi predloga in realizacije proračuna,
· vodenje poslovnih knjig,
· usklajevanje analitične evidence osnovnih sredstev, drobnega inventarja, priprava podatkov za inventuro,
· usklajevanje analitične in sintetične evidence, dejanskega in knjiženega stanja,
· izvajanje nalog v zvezi s pripravo in obračunom plač in drugih stroškov dela,
· vodenje knjige prejetih in izdanih računov, obračun davkov,
· priprava plačilnih nalogov in izvajanje plačil,
· izdajanje računov, izterjava,
· zbiranje in analiziranje podatkov o finančnem poslovanju,
· priprava in izvrševanje proračuna, realizacije,
· pripravljanje letnih poročil in priprava podatkov za zaključni račun proračuna ter premoženjsko bilanco države in občin,
· vodenje evidenc komunalnih prispevkov, komunalnih taks, plačil za degradacijo in uzurpacijo prostora, doplačil oskrbnin za oskrbovance v domovih in ostalih evidenc,
· delitev obratovalnih stroškov poslovnim prostorom,
· blagajniško poslovanje, obračun potnih nalogov,
· naloge s področja delovnih razmerij in zaposlovanja,
· druge naloge po navodilih nadrejenih primerljive stopnje zahtevnosti.
Prednost pri izbiri bodo imeli kandidati:
- poznavanje aplikacij: CADIS Poslovanje V3, APPRA (načrtovanje in spremljava proračuna), MS Excel - napredna uporaba,
- izkušnje pri samostojnem vodenju računovodstva
- izkušnje pri pripravi letnih poročil proračunskih uporabnikov, plana proračuna ter premoženjske bilance občin”
Poleg strokovnih znanj od kandidata pričakujemo pripravljenost za strokovno usposabljanje in timsko delo, komunikativnost, zanesljivost, natančnost, samostojnost in prilagodljivost.
Prijava mora vsebovati:
1. izjavo o izpolnjevanju pogoja glede zahtevane izobrazbe, iz katere mora biti razvidna stopnja/raven in smer/področje izobrazbe ter leto in ustanova, na kateri je bila izobrazba pridobljena,
2. opis delovnih izkušenj, iz katerega je razvidno izpolnjevanje pogoja glede zahtevanih delovnih izkušenj na primerljivem delovnem mestu ter priložena ustrezna dokazila, ki to potrjujejo,
3. izjavo o izpolnjevanju drugih pogojev za zasedbo delovnega mesta.
Zaželeno je, da prijava vsebuje tudi kratek življenjepis ter da kandidat v njej, poleg formalne izobrazbe, navede tudi druga znanja in veščine, ki jih je pridobil.
Z izbranim kandidatom bo sklenjena pogodba o zaposlitvi za nedoločen čas, s polnim delovnim časom in s poskusnim delom v trajanju 5 mesecev.
Izbrani kandidat bo delo na delovnem mestu Računovodja VII/2-II opravljal v prostorih Občine Borovnica oziroma na drugih lokacijah, kjer služba opravlja svoje naloge.
Kandidati pošljejo pisne prijave s prilogami v zaprti ovojnici z označbo: ~Za javno objavo za prosto delovno mesto Računovodja VII/2-II«, na naslov: Občina Borovnica, Paplerjeva 22, 1353 Borovnica, in sicer v roku 15 dni po objavi na spletni strani Občine Borovnica. Za pisno obliko se šteje tudi elektronska oblika, poslana na elektronski naslov: obcina@borovnica.si, pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom.
Kandidati bodo o izbiri pisno obveščeni najkasneje v osmih dneh po zaključenem postopku izbire.
Dodatne informacije o izvedbi javne objave in delovnem področju daje Dolores Dolenc Bajc, tel. št.: 01/7507 463.
V besedilu javne objave uporabljeni izrazi, zapisani v moški spolni slovnični obliki, so uporabljeni kot nevtralni za ženske in moške.
Številka: 110-3/2023-6
Datum: 15.9.2023
Peter Črnilogar
Župan