Paplerjeva ulica 22
1353 Borovnica
Poleg izgradnje sodobnega P+R in B+R parkirišča pri železniški postaji Borovnica, ki je daleč največja pridobitev na področju infrastrukture za trajnostno mobilnost v občini v zadnjih desetletjih in na katerem smo spomladi postavili še klop, na kateri si je mogoče s pomočjo PV modula polniti mobilne telefone, smo v zadnjem letu dni izvedli še cel kup manjših investicij, ki pa prav tako pomembno prispevajo k boljšim pogojem za varno pešačenje in kolesarjenje oz. na varnost v prometu nasploh. Ena zadnjih takšnih je 16. 9. 2020 končano podaljšanje pločnika na eni strani Gradišnikove ulice, kar bo omogočilo, da se vzpostavi varna šolska pot med najbolj obljudenim delom Borovnice in osnovno šolo ter vrtcem. Prenovljeni je bil del Zalarjeve ceste in cesta od mostu preko Borovniščice proti Dražici, na novo nasuta in utrjena pa je pot, ki pod P+R vodi ob Borovniščici in se nadaljuje do podhoda pod železniško progo.
Na Rimski cesti sta bili postavljeni dve fizični oviri za zmanjšanje hitrosti., na Brezovici so dobili lično avtobusno postajališče, pri Zdravstveni postaji Borovnica pa pokrito manjše parkirišče za kolesa. Na to ali vozimo skladno z omejitvami ali ne nas že skoraj leto dni opozarja prikazovalnik hitrosti ob regionalni cesti na Dolu.
Oktobra se bo pričela obnova ceste v Kote od “kolonce” do “Majerce”, ki sodi med najbolj dotrajane v občini.
Pravkar končujemo vlogo za prijavo na razpis Agencije za varnost prometa za to, da bi lahko do julija prihodnje leto imeli postavljen tak prikazovalnik tudi na Gradišnikovi ulici, kjer bo v tem primeru hitrost omejena na 30 km/h, na vozišču pa bodo zarisane oznake, ki kolesarjem dovoljujejo, da vozijo po sredini voznega pasu (t. i. “sharrow”).
15. 9. 2020 smo v pregled na Ministrstvo za infrastrukturo v pregled oddali vlogo za sofinanciranje kolesarske povezave s sočasno obnovo pripadajočega odseka regionalne ceste med Borovnico in Bregom (odcep za gasilski dom).
Pridobili smo tudi načrt in gradbeno dovoljenje za gradnjo kolo-parka oz. pumptrack steze v neposredni bližini P+R.
Čaka pa nas še veliko dela, ne le na področju infrastrukture, temveč tudi glede spreminjanja prometnih navad in prometne varnosti. Še vedno se tudi na kratke razdalje preveč ljudi vozi z osebnimi avtomobili, mnogi pa so ob tem tudi prehitri in/ali preveč malomarni, da o alkoholu v prometu ne izgubljamo besed.
Več fotografij, ki predstavljajo zgoraj navedene ukrepe si lahko ogledate na: https://www.borovnica.si/fotogalerija/etm-2020-majhne-a-pomembne-pridobitve-na-podrocju-trajnostne-mobilnosti-v-obcini-od-etm-2019-do-danes/